Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Богачов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Мельникова М. В. Методичний підхід до дослідження ринку у сфері інформаційно- комунікаційних послуг [Електронний ресурс] / М. В. Мельникова, О. С. Богачов // Економічний простір. - 2013. - № 75. - С. 91-99 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_75_11
| 2. |
Мельникова М. В. Аспекти розвитку маркетингу у сфері надання інформаційно-комунікаційних послуг [Електронний ресурс] / М. В. Мельникова, О. С. Богачов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2(2). - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_2(2)__15
| 3. |
Богачов О. Ринок інформаційно-комунікаційних послуг: склад, структура і регулювання на державному та місцевому рівні [Електронний ресурс] / О. Богачов // Схід. - 2013. - № 6. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2013_6_6
| 4. |
Мельникова М. В. Інституційні аспекти розвитку сфери інформаційно-комунікаційних послуг міста [Електронний ресурс] / М. В. Мельникова, О. С. Богачов // Сучасні питання економіки і права. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2017_1-2_19
| 5. |
Мельникова М. В. Стратегії провайдерів на ринку інформаційно-комунікаційних послуг міста [Електронний ресурс] / М. В. Мельникова, О. С. Богачов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 1. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_1_20 Розглянуто аспекти формування та використання стратегій, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності та стійкості позицій провайдерів на ринку інформаційно-комунікаційних послуг (ІКП) міста. Виявлено особливості стратегій провайдерів на ринку ІКП міста, спрямованих на поліпшення якості та зручності надання послуг за умови не зниження рівня ефективності господарювання. Ці особливості полягають у використанні провайдерами конкурентних і партнерських стратегій. Формування конкурентних стратегій здійснюється за допомогою комплексу маркетингу послуг, що включає зовнішній, внутрішній та двосторонній маркетинг. Використання партнерських стратегій зумовлене різними можливостями провайдерів реалізувати конкурентну стратегію. Обгрунтовано необхідність урахування умов, що складаються у сфері ІКП міста, під час реалізації партнерських стратегій провайдерами.
| 6. |
Богачов О. С. Система інформаційної підтримки стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. С. Богачов, О. П. Онофрійчук, І. А. Коростова // Вісник економічної науки України. - 2019. - № 2. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2019_2_33
| 7. |
Гончар В. В. Інформаційно-комунікаційні системи забезпечення управлінських рішень [Електронний ресурс] / В. В. Гончар, О. С. Богачов, О. П. Онофрійчук // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 255-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2019_3_27
|
|
|